Juridinių asmenų registro paslaugos Registrų centro klientų savitarnoje

Kiekvienas Lietuvos Respublikoje registruotas fizinis ar juridinis asmuo (juridinio asmens vadovas ar juridinio asmens įgaliotas asmuo), naudodamasis internetine bankininkyste ar besinaudojantis elektroniniu parašu (mobiliuoju elektroniniu parašu, kriptografine USB laikmena ar asmens tapatybės kortele su joje integruotu kontaktiniu lustu), Registrų centro savitarnoje gali neatlygintinai arba už nustatytą mokestį gauti įvairių Juridinių asmenų registro teikiamų paslaugų.

Prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos Juridinių asmenų registro jūs galite neatlygintinai surasti pagrindinius juridinio asmens duomenis (pavadinimą, kodą, adresą ir kt.). Kiekvienam klientui yra suteikiama iki 100 užklausų per vieną dieną. Taip pat, už nustatytą kainą, galite užsisakyti ir parsisiųsti ieškomos bendrovės išrašą elektronine forma (trumpąjį, pagrindinių duomenų, išplėstinį ar išplėstinį su istorija) bei užsisakyti ir parsisiųsti pagrindinius bendrovės dokumentus (įstatus, steigimo aktą ar steigimo sutartį, bendrovės finansinių ataskaitų ir kitų kartu su jomis pateiktų dokumentų elektronines kopijas).

Registrų centro klientų savitarnoje taip už nustatytą mokestį galima laikinai įtraukti pavadinimą į juridinių asmenų registrą ir atlikti visus veiksmus, reikalingus individualios įmonės, uždarosios akcinės bendrovės, asociacijos, viešosios įstaigos, mažosios bendrijos ar labdaros ir paramos fondo įsteigimui. Apibendrinant, naudodamiesi Registrų centro klientų savitarnos sistema, neišeidami iš biuro ar namų, galite nesunkiai įsteigti įmonę.

Dar viena aktuali Juridinių asmenų registro teikiamų el. paslaugų grupė yra juridinio asmens duomenų ir dokumentų keitimas. Prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos ir pasirinkę Juridinių asmenų registro teikiamas paslaugas Jūs galite padidinti ar sumažinti bendrovės įstatinį kapitalą, pakeisti bendrovės kontaktinius duomenis, pakeisti bendrovės vadovą, skelbti juridinio asmens pranešimus, pakeisti duomenis apie akcininkus, pasikeisti bendrovės įstatus. Dalį šių veiksmų atliekant notarų biure, notarų biurui mokamas nemažas atlyginimas, tad naudojantis Registrų centro klientų savitarnos paslaugomis, notarų biuro paslaugų nebereikia ir todėl galima nemažai sutaupyti.

Pažymėtina, kad kai kurie duomenų keitimai (įstatinio kapitalo didinimas ar mažinimas, naujų bendrovės organų sukūrimas, bendrovės veiklos tikslų pakeitimas ir kt.) reikalauja bendrovės įstatų pakeitimo. Užsisakant šias paslaugas Registrų centro klientų savitarnos sistemoje Jums bus sugeneruoti tipiniai įstatai, todėl, jei bendrovės įstatai yra ne tipiniai ir norite išsaugoti jų išskirtinumą, dėl šių paslaugų rekomenduojame kreiptis į notarą.

Taip pat, asmuo, kuris yra juridinio asmens dalyvis, vieną kartą per metus gali pasinaudoti neatlygintina paslauga „Mano asmens duomenų peržiūra“ ir įsigyti elektroninę Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos duomenų apie asmenį išrašo kopiją.